Monday, November 22, 2010

Keletihan tapi Puas...

Alhamdulillah...

Di kala sume orang tengah sibuk dengan exam, ana disibukkan dengan kehadiran saudara mara yang datang negeri perak kerana perkahwinan sepupu ana di titi gantung. ada yang datang dari kelantan, selangor bahkan perlis pun ada. sume berkumpul di satu negeri.

Mak dan ayah ana sampai seawal sabtu dan menginap di hotel putra iskandar. one and only hotel in seri iskandar. baru dibuka sebulan yang lepas. cat pun tak siap lagi. cume, yang menariknya pintunya yang menggunakan touch card.

Hari ahad, menjadi pemandu pelancong kepada rombongan pengantin. katanya, dah arif dengan kawasan ni. convoi dalam 10 buah kereta. dah lama tak join rombongan pengantin. yang menariknya, SV FYP ana, AP Wan, juga terlibat dengan rombongan. [SV kawan baik ayah n pak cik ana]. juga yang join, sahabat-sahabat dari UTP, awangku dan faiz.[yang lain-lain sume sibuk nak exam]

Tiba di tempat kenduri, selepas pengantin mengambil tempat untuk makan baradab, tiba-tiba ana dijemput sekali untuk memenuhkan meja yang penuh dengan lauk pengantin. [petanda baik]

Dan yang terakhir, destinasi terakhir rombongan adalah masjid UTP untuk solat dan berehat disana. dan seperti biasa, ikan dan pintu automatik menjadi tarikan utama. abis kenyang ikan.

Alhamdulillah, mungkin Allah bagi peluang untuk ana menabur budi dan mengharapkan doa dari kaum kerabat sempena exam dan FYP/FDP ni. hampir sume yang bersalam memberikan kata-kata semangat sebelum pulang ke negeri masing-masing.

Jadi, ana kongsikan beberapa gambar yang memberikan memori manis:

Bersama Pengantin

Sepupuku dan ayah sedara

sepupuku yang dah besar rupenye

Gambar Ramai-Ramai

Kesimpulannya, letih tapi berbaloi.

p/s: ari ni, ana, awang dan jimey nak g irc. jom semua, tidur di irc lebih baik dari bilik.

[7.07am, hujan renyai-renyai]

1 comment:

Anonymous said...

tidur2 gak.. blja jgn lupe deh rum8