Tuesday, June 08, 2010

Coleteh Bulan 6


Alhamdulillah...

penat menjalani minggu exam.jadual yang dikenakan agak meyakinkan. dua minggu diperuntukkan untuk dihabiskan. paper yang payah digandingkan dengan paper yang mudah. nampak macam boleh skor disitu. namun ape yang penting adalah? kembali kepadaNya. tawakkal tu a'la Allah.

akhir bulan 5 dan awal bulan 6 penuh dengan program-program samada program memotivasi diri juga program bersama keluarga. tika ni, ana baru sahaja kembali ke UTP seusai program yang ditaklifkan.

kembali ke UTP untuk membentangkan Final Year Project 1 dan ianya baru sahaja berlaku sebentar tadi. sukar untuk digambarkan dengan kata-kata ketika sessi perbentangan tadi dan ape yang penting? kembali kepadaNya.

mungkin dalam bulan 6 ni, ana akan jarang mengupdate blog kerana kekangan di rumah dengan had penggunaan internet yang perlu dikongsi dengan adik beradik dan program-program mujahadah diri yang menanti.

esok ana akan pulang. pulang berjumpa ibu dan bapa yang tercinta, bertemu adik lelaki yang sudah 4 bulan tidak kejumpaan, menanti masakan adik perempuan dan kakak yang x beberapa reti. insya Allah, bersama mendoakan perjalanan.

sekadar coleteh di kala malam mengambang.

wallahua'lam...

6 comments:

Brother Badr said...

ko ade tinggal brg kt blik ko x? klu ade, bgtau la, nnti ak tlg bwk blk bangi.. hahaha

dOtZ aL-BanGi said...

owh....bgus demo...bilo mu kelik?

Unknown said...

ana ngan ila reti masaklah.. ktorang msak sodap tau!! first class.. hehe.

Unknown said...

ana ngan ila reti masaklah.. ktorang msak sodap tau!! first class.. hehe.

AHMAD said...

p.s. hows result?

dOtZ aL-BanGi said...

saman punye pasal..result x dpt nak check...