Tuesday, November 30, 2010

Hari Lahir dan FDP Submission Day

Tanggal 29 November 1988, jam 7.33pagi, lahirnya seorang bayi lelaki yang comel. lahirnya di poliklinik taman melawati, berdekatan zoo negara [bukan dalam zoo negara], selangor. syukran buat mereka yang mengucapkan dan mengingatkan tentang diri ini semakin tua.

namun, 29 November 2010, seharusnya hari jadi disambut dengan pukulan bantal, makan bersama-sama, baca al-quran [cewah], namun, seharian ana bersama ahli-ahli group Field Development Plan berkampung di kafe v5. dah jadi macam kedai photostate, penuh dengan laptop, dengan printer, puncher dan kertas-kertas.

masing-masing tidak melakukan tanggungjawab sebagai seorang manusia kerana tidak tidur malam membuat wellflo, petrel, report dan sebagainya. orang rumah[housemate] tertanya-tanya bakpe pdotz menghilang.

Alhamdulillah, tepat jam 6.45 petang, kami berjaya menghantar report setebal 313 mukasurat [sama saiz dengan tentera badar] di rumah coordinator sendiri setelah diminta berbuat demikian.

syukran for my group, your are the best.

so, ni sedikit picture yang menarik untuk dikongsi.

penuh atas meja, 4 laptop 2 printer, 626 pages need to print

printer sampai x muat meja

report project tertebal sepanjang di UTP, sign macam nak sign contract

group picture without me

group picture without awangku

ana nak post pasal benda ni semalam, tapi, bile pergi bilik saudara bakri untuk tengok barang-barang jualan, ana tertidur tak bangun-bangun [qada' tdo 2 hari]

syukran buat semua. kamu dah 22 tahun firdaus....

[7.36am, sebelum g breakfast]

2 comments:

Unknown said...

Dasyatnye...sambutan hari lahir yg tidak akan dilupakan (i guess...)

AHMAD said...

max 200 pages aja.